15 oktober 2011

Wohooo!!!

Idag är jag super duper glad!! Milton har nu blivit av med den sista övervakningen, nu är slutet nära! Så imorgon eller på måndag kommer vi lämna sjukhuset och åka hem för att börja vårt nya liv med vår son! Det ska bli så skönt att få bli en hel familj igen! Jag ska gosa så himla mycket med Tindra när jag kommer hem, så mycket tid vi har förlorat!!
Sen han fick blod så har han inte haft en enda pulsdipp och har börjat äta bättre så det gjorde verkligen susen!

Inatt ska de ta nya prover på honom, så jag hoppas att de ser bra ut så att det inte är något som är fel!

Jag känner mig faktiskt lite nervös inför hemfärden, det kommer nog kännas konstigt att lämna sjukhuset efter så här lång tid!

En gammal bild på Milton!

2 kommentarer:

  1. Så härligt att Milton är så pass bra att ni får åka hem snart! Förstår att du ska gosa hur mycket som helst med Tindra! Vi sov en natt på förlossningen i veckan och jag höll på längta ihjäl mig efter Noah. Kan tänka mig efter närmare 3 månader hur mycket du saknar henne. Håller tummarna för att allt är bra med Miltons prover så ni får åka hem!

    SvaraRadera