21 oktober 2011

Fredag!

Idag har det varit full rulle hela dagen!
Milton har varit på bvc för att kolla hans vikt, och åter igen så går han ju upp alldeles för mycket. Så imorgon ska vi till neonatalavdelningen så de får kolla på honom och sedan ska de ta ett blodvärde. Suck! Känns som detta aldrig kommer sluta?! Jag trodde vi skulle slippa en massa återbesök osv när vi fick lämna sjukhuset men icke..

Emmeli och hennes familj har även varit här på besök, Ronja och Tindra har lekt en massa och sen så bjöd vi på lite mat. :)
Efter de hade åkt gjorde jag färdigt tårtan som vi ska bjuda på imorgon.. Då jag fyller år! ;)

Under hela dagen har jag knappt kunnat prata, min röst är helt borta, undra var den har tagit vägen?








Har fått en liten award från Meilnda!

När man har fått denna award så ska man göra följande:

  • Länka till den man fått den av
  • Fullborda de 6 meningarna
  • Skicka awarden till 5 andra bloggar

1. När ingen ser eller hör mig… Går jag runt och städar och sjunger glatt för mig själv!

2. Jag går aldrig hemifrån utan… Min mobil, den följer alltid med utav en gammal vana..

3. Min blogg heter som den gör för att… Jag inte kom på något bättre namn ;)

4. Om jag vågade skulle jag… Be en viss personal på neo dra åt helvette..

5. Om tio år kommer jag att… Bo i ett mysigt litet hus tillsammans med Janne och våra två barn. Vi kommer leva som en riktig Svensson familj och på somrarna åker vi ut med husvagnen runt om i Sverige.

6. Det som gör mig riktigt lycklig i livet är… Mina barn, de får mig ofta att skratta och kärleken till dom är helt obeskrivlig.

Jag vill ge denna award till följande bloggare:

http://www.egustafsson.devote.se/

http://sofies22.blogg.se/

http://jejja79.blogspot.com/

Sen följer jag faktiskt inte fler bloggar ;) Så det får räcka med 3 st!

2 kommentarer:

  1. tyvärr så är det ju så att man inte kan ha tur med 2 prematur barn, oftast är det ett som krånglat.. man får se det som att det är bra att de håller koll på Milton. Vi har bra sjukvård i sverige och då ska man inte klaga.

    SvaraRadera
  2. Ja det är kanon att de har så bra koll på Milton.. :)

    Så det är inget jag klagar över..

    SvaraRadera