13 oktober 2011

11 veckor på sjukhus!

Fy, nu har jag varit här i 11 veckor, men nu är det inte lång tid kvar!! Längtar verkligen hem men nu börjar jag äntligen att se slutet på det hela!

Idag blev Milton av med sina elektroder på magen, så nu har han endast en liten sak på foten som mäter hans puls och syresättning i blodet..

Idag har han även fått lite blod, då hans blodvärde hade minskat ytterligare, de tror även att hans puls dippar kommer minskas nu efter han har fått blod! Så tyvärr fick min lilla stackars kille sätta in en ny infart, och som vanligt hade de jätte svårt att sticka honom så åter igen fick den sitta på huvudet.. Efter det så satt jag med honom i 3 timmar medens blodet åkte in, tyckte ju sy synd om honom så självklart skulle han få vara hos mamma och gosa under tiden..

Nu känns det som att allt negativt som kan hända har hänt, så nu kan väl ingenting mer gå fel? Eller? Så jag hoppas att alla proverna framöver kommer se bra ut och att hans puls dippar försvinner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar