10 oktober 2011

Idiot!!

Man ska inte tvinga i sitt barn mat!! Det vet väl för fan vem som helst eller? sköterskorna här borde väl veta bättre i alla fall??!!
Jag satt och matade Milton inne på vårt rum och efter en stund kommer hon in för att titta hur det går.. Då har han ätit färdig och är nöjd och belåten och har somnat i famnen.. Då tittar hon hur mycket det är kvar i flaskan och är inte nöjd med mängden han har fått i sig.. Så hon vill att jag ska försöka lite till..
Jag erbjuder han flaskan en gång till men han är nöjd, då tar hon tag i flaskan och trycker in den i munnen, sätter sitt ena finger under hans haka och trycker lite lätt, så käken börjar röra sig så det kommer mat.. Idiotidiotidiot! Han vill inte ha mer! Efter flaskan togs bort så åkte allt ut i munnen, han hade själv inte sugit eller svalt maten i munnen.. Han va nöjd! Förstår inte varför hon försökte tvinga i honom mat?!!!

Hon sa att nästa mål så MÅSTE han äta bättre!
Han MÅSTE fan ingenting, han äter så mycket han orkar, och om han börjar äta dåligt så får de väl sätta dit sonden igen, men jag vill ju inte tvinga han att äta!!! Idiot!

Inlägget kanske blev lite rörigt men är just nu väldigt förbannad!

1 kommentar:

  1. har ni ingen kontaktperson som ni kan prata med om detta? vi har iallafall 4st som jag sagt till när läkare varit idioter eller bm liksom...fick även uppe i jönköping trots vi bara låg där en vecka. kram...prata med nån du har förtroende för om detta i personalen...

    SvaraRadera