28 november 2011

Dålig uppdatering..

Åter igen har det blivit väldigt dålig uppdatering, men det finns så mycket jag vill skriva så jag vet aldrig vart jag ska börja.

Förra veckan var vi på bvc för att väga och mäta Milton, och som vanligt ökar han alldeles för mycket i vikt. Så barnmorskan är inte alls nöjd med det och ville att vi skulle minska ner på hans måltider. Lättare sagt än gjort, vi gjorde ett försök med insåg rätt så snabbt att det var omöjligt. För vilken människa klarar av se sitt barn l

igga och gråta på grund utav hunger? Inte vi i alla fall!
Ser inte fram emot nästa vecka när vi ska till bvc för troligtvis så kommer han fortsätta att gå upp för mycket i vikt, och barnmorskan kommer inte bli glada på oss då! Känns verkligen inte kul att gå dit när barnmorskan bara gnäller hela tiden!

Jag har varit väldigt dålig på att ta kort den senaste tiden så har inte så många roliga, och jag har visst inte tagit ett enda kort på "lilla" Milton. Skärpning Simone!!

I helgen så bakade vi pepparkakor tillsammans med Ronja och Emilia!


Självklart hjälpa Tindra också till!


Idag hade Janne börjat duka fram på borden och Tindra var snabb upp på stolen för att sedan hälla sylt på tallriken. Så idag serverades det enbart sylt! ;)


1 kommentar: